Bizden Haberler

    Tekzen’den enflasyonla mücadeleye destek

    BASIN BÜLTENİ 17.10.2018

    Tekzen’den enflasyonla mücadeleye destek

    Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli ve en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, geçtiğimiz aylarda döviz kurlarındaki yükselişe fiyatlarını sabitleyerek yanıt vermişti. Şimdi de “Enflasyonla Topyekün Mücadele” programına katılarak 59 ilde 138 mağazasında yüzlerce çeşit ürününde yüzde 10 ve üzeri indirim uyguluyor.
    Türkiye’yi “Kendin Yap” kültürüyle tanıştıran yüzde 100 milli sermayeli en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, Hazine ve Maliye Bakanlığı önderliğinde başlatılan “Enflasyonla Topyekün Mücadele Programı”na katıldı. Mağazalarında satışa sunulan yüzlerce seçili ürüne yüzde 10’dan yüzde 60’a varan indirimler uygulayan Tekzen, geçtiğimiz aylarda da kur artışına yanıt olarak fiyatlarını sabitlemiş ve ekonomiye destek mesajı vermişti.
    Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya “ Türkiye’nin en yaygın ev güzelleştirme merkezi olarak Ağustos ayında döviz kurlarındaki yükseliş nedeniyle “ İnadına zam yok “ kampanyamızı başlatmıştık. Şimdi de “Enflasyonla Topyekün Mücadele” programına katılarak 59 ilde 138 mağazasında yüzlerce çeşit ürününde yüzde 10 ve üzeri indirim uyguluyoruz. Biz insanların evlerinde huzurla yaşamaları için onların hayatlarına dokunan, katkı sağlayan, güzelleştiren bir markayız. Bu nedenle bu iyileştirme hareketinde indirim oranlarımızı %10 ile sınırlı tutmayıp, üstüne çıkmak istedik. Hazine ve Maliye Bakanlığı tarafından başlatılan bu mücadelenin piyasalara çok olumlu yansıdığını görüyor, biz de Tekzen olarak bu programın içinde olmayı çok önemsiyoruz” yıl sonuna kadar geçerli olacak bu kampanyaya ek olarak dönemsel kampanyalarımızla tüketicilerimize fırsatlar sunmaya devam edeceğiz “dedi.

    Tekzen KKTC’deki 2. mağazasını Gazimağusa’da açtı

    BASIN BÜLTENİ 12.10.2018

    Tekzen KKTC’deki 2. mağazasını Gazimağusa’da açtı

    Tekzen yurtdışında dördüncü mağazasını açtı

    Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli ve en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, yurtiçinde ve yurtdışında büyümeye devam ediyor. Tekzen, yurtdışındaki dördüncü mağazasını Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti Gazimağusa Lemar Avm’de hizmete açtı.

    Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli ve en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, KKTC’deki ikinci mağazasını Gazimağusa Lemar Avm’de hizmete açtı.

    Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ndeki ilk mağazasını 2015 yılı Mayıs ayında başkent Lefkoşa’da açan Tekzen, KKTC’de lokasyon olarak bu kez de Gazimağusa’yı seçti.

    Tekzen, yaklaşık 60 bin nüfusa sahip Gazimağusa’ ya Lemar AVM’deki 1.996 m2 satış alanına sahip mağazası ile hizmet verecek.

    Gazimağusa mağazası ile yurtdışı yatırımlarına bir yenisini ekleyen Tekzen, yurtdışındaki mağaza sayısını 4’e çıkartmış oldu. Tekzen’in yurtiçinde 59 ilde 138 mağazası bulunurken, yurtdışında Romanya’nın başkenti Bükreş’te 2, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde de 2 mağazası buluyor.

    Tekzen Katarlı Al Meera’nın İş Ortağı Oldu

    BASIN BÜLTENİ 27 Eylül 2018

    Tekzen Katarlı Al Meera’nın İş Ortağı Oldu
    Hedef; 100 Milyon Dolarlık Ticaret
    Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli, en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, Katar’ın en büyük perakendecisi Al Meera Holding ile stratejik iş birliği anlaşması imzaladı. Anlaşma kapsamında ilk yıl 100 milyon dolara varan bir ticaret hacmi oluşması hedefleniyor.
    Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli, en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, Katar perakende sektörünün lideri Al Meera Holding ile stratejik iş ortaklığı yaptı. 2005 yılında kurulan Al Meera, gıda ve gıda dışı ürünlerde son 11 yıldır Katar’ın en büyük perakendecisi konumunda bulunuyor.

    Tekzen ve Al Meera Holding stratejik iş ortaklığı toplantısı; Tekzen Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Murat Gigin, Tekzen Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Onur Mertoğlu, Tekzen Yönetim Kurulu Vazifeli Üyesi ve İcra Kurulu Başkanı Ahmet Işıkgece, Tekzen Pazarlama Müdürü Mehmet Cem Kızılkaya, Tekzen Finans ve Raporlama Müdürü Ayça Yıldız, Tekzen Operasyon Müdürü Ekrem Erol, Tekzen Satınalma Müdürü Özgür Küçükçetin, , Al Meera Holding İcra Kurulu Başkan Vekili Salah Al-Hammadi ve Al Meera Holding Ticari Direktörü Alouani Adil‘in katılımı ile Tekfen Tower’da gerçekleşti.

    Konu ile ilgili değerlendirme yapan Tekzen Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Murat Gigin, “Tekzen olarak Türkiye’de en yaygın ve ilk ev güzelleştirme merkeziyiz. 23. senemizi kutluyoruz. Türkiye’de 59 şehirde 138 mağazamız bulunuyor. Bağlı bulunduğumuz Tekfen’in de yurt dışında çalışmaları var, bunlardan biri de Katar. Katar ile 13 senedir çalışıyoruz. Bugüne kadar 3,5 milyar dolarlık iş bitirdik. Elimizde 3 milyar dolarlık ilave iş var. Bugün de bu ilişkiden doğan bir beraberlik için bir aradayız. Al Meera Holding, Katar gıda pazarının %30’unu kontrol eden, yaklaşık %74’ü halka açık, 1 milyar doların üzerinde cirosu olan bir firma. Al Meera, gıda üzerine çalışan bir şirket. Katar’da 52, Umman’da 4 mağazası var. Gıda dışı kısmını da geliştirmek istiyor. Katarlı Al Meera gıda dışı ürün kategorilerinin tedariğini Türkiye’den yapacak. Bugün imzaladığımız anlaşma çerçevesinde önümüzdeki bir yıllık süre içinde Tekzen’den Katar’a ürün tedarik edeceğiz. Bu ticaretin kapsamının artarak devam edeceğini düşünüyoruz”dedi.

    Al Meera Holding İcra Kurulu Başkan Vekili Salah Al-Hammadi ise törende yaptığı konuşmada; “Al Meera Katar’ın en büyük hipermarket zinciri. Hem Katar’da hem de Katar dışındaki pazarlarda büyüme hedefimiz bulunuyor. Umman’da da mağazalarımız var. Umman ciromuzun %5’ini oluşturuyor. Önümüzdeki yıllarda Umman’daki varlığımızı ikiye katlamayı hedefliyoruz. Türkiye ile ticareti artırmamız ve işbirliğinin gelişmesi çok önemli. Çok yüksek kalitedeki Türk ürünlerini rekabetçi bir fiyatla biz Katar’a getiriyoruz. Türk iş adamları çok dinamik ve kolay anlaşabiliyoruz. Durum ne olursa olsun Türk ekonomisi çok sağlam ve biz Türk ekonomisinin kuvvetine inanıyoruz. Bu sebeple bu stratejik adımı atıyoruz. Tekzen gibi itibarlı ve güvenilir bir partnerle iş birliği yapıyoruz. Gıda dışı perakende işimizin %5’ini oluşturuyor. Bunu %15’e yükseltmek istiyoruz. Yani gıda dışı perakendede %10’luk bir büyüme hedefliyoruz. Önümüzdeki yıl için yaklaşık 100 milyon dolarlık bir alım söz konusu olacak. Yavaş yavaş ve küçük miktarlarla başlayıp pazarın tepkisine göre aşama aşama ilerleyeceğiz. Son 18 ayda Türkiye’den ithalatımız giderek arttı. Katar halkı Türk ürünlerinden çok memnun. Ambargo sonrası Türk markalarının marketlerdeki satış oranı %80 oranında artış gösterdi. Katar halkının Türk ürünlerinin lezzeti ve kalitesine teveccühü var.” dedi.

    Al Hammadi, Türkiye’nin ve Tekzen’in gelecekte de kendileri için güçlü bir stratejik ortak olacağını ifade etti.

    İlk yıl 100 milyon dolarlık bir ticari hacim hedefleniyor

    Tekzen Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Murat Gigin konuşmasına şöyle devam etti; “Tekzen olarak, Al Meera’ya gıda dışı kategoride 1.000’e yakın yerli tedarikçiden, 5.000 farklı ürün temin ettik. Kalite ve fiyat uygunluğuna göre ticaret hacmimiz de şekillenecek . Al Meera sürekli yatırım yapan bir firma. Katar içinde yıldan yıla hızlı bir büyüme gerçekleştiriyor. Bu büyümede Tekzen’in dinamiğinden ve know-how’ından da istifade edeceğini öngörüyoruz. Bugünkü protokol bu kapsamda imzalandı.“ dedi.

    Al Meera Holding hakkında:

    Al Meera, 2005 yılında kurulmuş olup, şirket, 28 Ekim 2009 tarihi itibariyle Katar Borsa’sında işlem görmeye başlamıştır. Al Meera, Katar’da çok sayıda şubesi bulunan kitlesel bir gıda tedarikçisidir. Doğrudan sebze meyve, et, balık, taze gıda ve benzeri ürünlerin satışını gerçekleştirmektedir. Al Meera, toptan ve perakende hizmetleri vermekte olup, outlet mağazaların sahibi ve işletmecisidir. Gıda, tüketici malları, ev gereçleri, elektrik ve elektronik aletler ve diğer birçok ürünün ticaretini yapmaktadır.
    www.almeera.com.qa

    Editör Notu: Perakende sektöründe 23 yıldır aralıksız hizmet veren yüzde 100 yerli sermayeli ve en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, bugün 59 ilde 138 mağazası ile faaliyetlerini sürdürüyor. Türkiye’deki toplam +242 bin m2’lik satış alanı ile müşterileri için ferah alışveriş ortamı sunan, Romanya’da mağaza açan ilk yerli marka Tekzen, Avrupa DIY Perakende Birliği EDRA’nın Türkiye’den tek üyesidir. www.tekzen.com.tr

    Ayrıntılı bilgi için: İletişim Ofisi Halkla İlişkiler / İpek Çelikkol 0212 324 80 17-ipek.celikkol@iletisimofisi.com

    Tekzen’den patili dostlara destek

    “Her ilde bir TEKZEN” büyüme hedefi doğrultusunda emin adımlarla ilerleyen Tekzen, 4 Ekim Dünya Hayvanları Koruma Günü’ne özel bir proje başlattı. Proje kapsamında 1 – 7 Ekim 2018 tarihinde www.tekzen.com.tr’den yapılan her bir alışveriş için Tekzen, Haçiko Derneği’ne 1 TL bağış yaparak patili dostlara destek olacak.

    Tekzen patili dostlarını unutmuyor…

    Tekzen, sadece müşterilerinin evlerini değil, hayatı daha güzel ve mutlu kılan sokak hayvanlarının yaşam alanlarını güzelleştirerek hayatın kendisine de değer katıyor. Geçtiğimiz aylarda 150 patili dosta graffiti sanatçılarının özenle boyadığı birbirinden renkli 50 kulübe hediye eden Tekzen, bu defa Haçiko Derneği ile bu desteği devam ettiriyor.
    Haçiko Derneği yardıma muhtaç hayvanların beslenmeleri, bakım /tedavilerinin sağlanması ve kamuoyunun ilgisini bu hayvanlara çekmek için uğraş veriyor. Tekzen’de Hayvanları Koruma Günü için başlattığı proje kapsamında derneğe bağışta bulunarak patili dostalarını yalnız bırakmıyor.

    Tekzen, internet sitesi tekzen.com.tr’de, doğal hayatın vazgeçilmez bir parçası olan, patili dostlara sosyal sorumluluk projesi kapsamında desteğini sürdürmeye devam ediyor. Geçtiğimiz yıllarda kayıp ya da terkedilmiş kedi ve köpek ilanları için tekzen.com.tr’de özel bir sayfa açan Tekzen, bu platformda sadece kayıp evcil hayvanların değil, aynı zamanda sokaklara terkedilmiş ya da barınaklarda yaşayan küçük dostların da ilanlarını paylaşıyor.

    Tekzen, hayatı daha güzel ve mutlu kılan sokak hayvanlarının hayatına da değer katmaya devam edecek…

    Tekzen Mağazalarında Ücretsiz WiFi hizmeti başladı.

    Tekzen Mağazalarında Ücretsiz WiFi hizmeti başladı. devamı

    Tekzen, tüm çalışanlarını “tamamlayıcı sağlık sigortası” ile güvence altına aldı.

    Tekzen, çalışan memnuniyetini hedef alan İK uygulamalarıyla da dikkat çekiyor. 2018 yılında Türk perakende sektöründe “tercih edilen işveren” olma vizyonuyla projelerine hız veren Tekzen, 57 ilde 135 mağazasındaki 3 bin çalışanı, eşleri ve çocukları için “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası” paketini hayata geçirdi.
    devamı

    Tekzen 5 ayda 10 yeni mağaza açtı

    “Her ilde bir TEKZEN” hedefiyle büyümesini sürdüren Türkiye’nin yüzde 100 yerli sermayeli ve en yaygın ev güzelleştirme merkezi Tekzen, 2018 yılının ilk 5 ayında 10 yeni mağaza açtı. devamı

    Tekzen’den Startup’a destek!

     

    Tekzen, sektöre değer katacak uygulanabilir inovatif fikirler ve projelere her zaman destek veren bir marka olarak perakende sektörüne önemli katkılar sağlayacağına inandığı MediaMarkt’in devamı

    Tekzen Artık Hopi’de

    Türkiye genelinde 5.6 milyon üyesi ile mobil sadakat uygulamaları sektörünün lideri olan Hopi, Ev Geliştirme Perakendeciliğinin öcü markası Tekzen ile işbirliği yaptı.

    devamı

    Türkiye’nin Saklı Cennetlerini Korumaya Gönüllüyüz!

    Tekzen; tüketicilerinin hayatlarına dokunarak evlerini güzelleştirirken aynı zamanda; sosyal sorumluluk bilinciyle insanı ve dünyayı iyileştirmeye yönelik projelere destek vermeye devam ediyor.

    , devamı

    TEKZEN “EĞİTİM ÖNDERLERİNİ” YETİŞTİRİYOR

    Tüm mağaza çalışanlarına “müşteri odaklı hizmet eğitimi” veren Tekzen, eğitmen ihtiyacını kendi bünyesinde yetiştirdiği “Eğitim Önderleri” ile karşılıyor. devamı

    GLOBAL DIY SUMMIT 2018

    13-14 Haziran 2018 tarihlerinde İspanya’nın başkenti Barselona’da gerçekleşen VI. Global DIY Zirvesi’nde dünya çapında 50 ülkeden, 1.000 üst düzey yönetici bir araya geldi. devamı